A minőséget meg kell fizetni

A minőséget meg kell fizetni

Ma már számos nagyon hasonló termék közül tudunk vásárolni a boltokban, nevezhetjük a bőség zavarának is. Ha bemegyünk a boltokba, üzletekbe, akkor termékek ezrei, tízezrei köszönnek ránk és mindegyiket hívogatóbbnál hívogatóbb dobozokba csomagolnak, hogy véletlenül se tudjunk átnézi rajtuk.

Az áruházakban a legjobb helyek a szemmagasságban lévők, mivel ide nézünk először. Általában ide rakják az üzletnek legnagyobb hasznot hozó termékeket, amelyek egyáltalán nem biztos, hogy a vevők számára is annyira megfelelőek, mint azt állítják.

Ezekhez szokták kitenni a legnagyobb árengedményes felhívó táblákat is, hogy biztosan felcsillanjon a tekintetünk a terméken és a dobozon is.

Sajnos ezek nem a legjobb minőségű termékek általában.

Nézzük például a gyerek cipőket. Szemmagasságban a leakciózott, hiper-szuper cipőcskék vannak és messze magasan vannak a minőségi, magyar gyártóktól származó termékek, mint például az Asso gyerek cipők vagy szandálok.

Hiába válik le azonnal az akciós lábbelik talpa, vagy jön szét a csatja, a drágább, minőségibb topánkák úgy vannak elhelyezve, hogy nagyon drágáknak nézzenek ki és ne lehessen ezeket könnyen megtalálni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük